CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: Engin-gs Bırak da desinler. Bunda kınayacak bişey yok. Ispanya ve Çek Cum.'un olduğu torbada bize en kral takım diyecek halleri yoktu ;) katılıyorum ayrıca isviçre'yi eleyeceğimizi umuyorum
R@PP€R **Yeneriz be İsviçre kimmiş... Bu arada medya da baya bi sansasyon yaptı, yok İsviçre çok zor, geçemeyecez falan diye...**