Orjinal Mesajı Yazan: programmer
Sayılı gün çabuk geçer derler :p . Yav arkadaşlar siz yapımcı firmaya mı inanıyosunuz , cd satıcılarına mı :? :D:D 28 ekimde çıkacak Allah'ın izniyle.
Korsancılar yapımcı firmadan daha ii bilirler... :D
Geçenlerde bi yerde okumuştum...Eğer yanlış haturlamıyosam adamın biri cd ciye soruyo:Abi Office Xp varmı?(sene:1999)(bildiğim kadarıyla Office Xp 2002'de çıktı piyasaya:D)
Satıcı:Gel abicim olmazmı ya ;)
Neyse ya bana kalırsa korsan olmasa bu ülkede bilgisayar piyasası biter...Allah onları eksik etmesin :D :D