Ben her sene FIFA'yı alır ve şu denemeyi yaparım:
Maça çıkar, erken bir gol atarım. Sonrasında da top bana geçtiğinde sağ bekle sol bek arasında A ile sürekli havadan paslaşırım. Ne üstüme gelirler, ne bunu önleyebilecek bir düşünceleri vardır. Maçın sonuna kadar bunu yapar, sonra da kaparım. Bu sene düzeltmişlerdir diye düşündüm, yine aynı şey... Düşünün ki gerçekçi denilen bir futbol oyununda ben gerçek maç süresiyle konuşursak 75 dakika sağ bek sol bek arasında havadan paslaşıyorum.
Ayrıca grafik üstünlüğü falan derdik, o da bitti. FIFA 2003 son iyi grafiklerin olduğu versiyondu. Hele ki bu sene grafikler şaşılacak düzeyde iğrenç. Kötü çizimli çizgi romanlar gibi. En şaştığım da budur aslında.
FIFA harbiden tırt ya. Nasıl oynamışım senelerce bilmem ki.