Pizarro Gündemde de izine rastladığımız bir konu hakkında fikirlerinizi almak istiyorum. Peki Ya Siz aşkınız için din değiştirir miydiniz? Yoksa ondan vaz mı geçerdiniz? __________________
Last_Blow **Konu içeriğiyle ilgili konu başlığında daha detaylı bilgi verebilirdin ve Caps Lock açık konu açmak yasak. ;)**
Fanatik55 BEN DEGİŞTİRMEM VALLA O DEGİŞTİRSİN (YOK ÖYLE YAMA :)) BU ARADA KONU BAŞLIGINI BÜYÜK HARFLE YAZMIŞSIN BÜYÜK İHTİMALLE KONU KİLİTLENİR ;)
Exvision Orjinal Mesajı Yazan: TheFahrix Dinimi değiştirmemi isteyecek birine aşık olmam. Sana katılıyorum.
CrossOver o isterse hiç valla direk ayrılırım birimiz müslüman öbürümüz hristiyan biçimde evleniriz yada:D
rapper ya büyük konuşmayalım destansı bi aşk olursa nolcak...:D:D:Dama değiştirmem tabiki ne die değiştireyimki aynı dinden olmammı gerek ya da aşık olunacak müslüman kız mı yok...
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: Pizarro abi ne ben değiştiricem hatun değiştirsin ;) o tuğçe nin eşi de öyle dedi :p 'ben ne deiştiricem hatun değiştirsin' dedi hatun da değiştirdi dinini. Ha benim yorumuma gelirse ben onlara Kafirun Suresi ni öneriyorum ;)
Thor O ne. Kimse değiştirmesin ya aşık olmak karşındakinin fikirlerini değiştirmek midir tek düşüncede mi olmaktır ne olursa olsun özgür kalmalılar bence.