RubenMartin f1 in şu an için sıkıcı olduğu bir gerçek.. şu anki favorim motogp.. çok daha heyecanlı diye düşünüyorum..
Pentagram_15 Bu aralar iyi gidiyor F1'ya özellikle Renault kaybettikçe ezilen Cem Yılmaz'ı dinlemek ayrı bir keyif oluyor. (Sponsor alırsın ayrı sponsor destekli sunarsın ayrı, Cem Yılmaz 2.sini yapıyor ve uzun süredir fena durumlara düşüyor)