ewt arkadaşlar yazıyı okudum ve analdıgım kadarı ile tercüme edicem size.
öncelikle arkadaşın kolu 2 analog stickli 12 tuşlu bir joystick yani regeditte kol gamepad ile kayıtlı diyor şimdi fifanın klasöründe dat a ardından da input a giriyoruz inputun içinde zaten tek dosya var devdata bunu notepadle açıyoruz. burda oyunu destekleyen yani bu shift olayını falan yapabilen kolların listeside var. burda eger keni kolunuzun marka ve modeli yoksa en üstte
DEADZONES=0.3,0.3,0.3
2243,2254,5265,5276,1225,1236,0203,0 214,01821,01922,01619,01720,022,112
,202,332,4102,5132,6112,7142,1092,11 82
2243,2254,5265,5276,1225,1236,0203,0 214,01821,01922,01619,01720,032,102
,222,312,4102,5132,6112,7142,1092,11 82
2243,2254,5265,5276,1225,1236,0203,0 214,01821,01922,01619,01720,032,102
,222,312,4102,5132,6112,7142,1092,11 82
bu oluyor
arkadaşta sonra kendi joystickine uygun olanı "" ile aynı yapıyor. yani en son hali
DEADZONES=0.3,0.3,0.3
5243,5254,2265,2276,1225,1236,0203,0 214,01821,01922,01619,01720,002,132
,222,312,4102,5112,6132,7142,892,10 82
5243,5254,2265,2276,1225,1236,0203,0 214,01821,01922,01619,01720,022,112
,232,302,4102,5112,6132,7142,892,10 82
5243,5254,2265,2276,1225,1236,0203,0 214,01821,01922,01619,01720,022,112
,232,302,4102,5112,6132,7142,892,10 82
bu oluyor. bu benim sorunumu çözdü diyor ancak sonra bazı oyunu etkilemeyen menülerdeki dolaşımla ilgili bir kaç ayarları yapıyor ama orası biraz karışık bu kadar yardımcı olabileceğim.