güzel ve hemen aklıma bişi geldi...birgün biz orucumuzu kebapcıda açmayı düşünüoduk arkadaşlarla ve o an kızlar bize şöle bi teklifte bulundu:
"arkadaşlar iftara burger king e gelirmisiniz???"abi koptum ya bu kadar görmemezlik de olmazki ya zaten normalde hayatta gitmediğim yer bi de iftarda mı gitcem...ayrıca iftar mönüsü varmış harbiden ha:D:D:D:D:D:D:D:D