Pizarro http://img346.imageshack.us/img346/253/3idinbaghdad117we.jpg Beyler Bayanlar Daha Kötü Resimler Wardı Onları Atmadım...
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Tank nası yanıyo öle ya walla ha sanki lav varmış gibi :D
takunya Orjinal Mesajı Yazan: ismet_nash walla ha sanki lav varmış gibi :D dimi yaws amma komik yanıyo tank :D ne acaip ölüyo insanlar :D İnsan ölüyor orda ya. Burda bile dalgasındasınız işin..