ıyyyyyyyyyy tiksindim valla bide 5 dk sonra iftarı açcam :( nasıl yemk yicem şimdi :p
**a-a beyler bu konuda cidden pardon unutmuşum ben iftarı :p :D sorry**
***10 dk sonra iftar var bu ne Barış kardeş*** :D:D:D:D
Helal örümcege
Bundan mı etkileniyosunuz arkadaşlar bunda ne varki yaws:)
**yaa bilmiyorum ama biraz banada tiskinç geldi hafiften :D :p**
lem ne biçim örümcek öyle o
**abi örümceği geç orası neresi ew mi ? yılanın orda ne işi war ? asıl soru bu :p**
canım yılan çekti
**Ama yılan örümceğin tuzağına düşmüş.:p**
**oks ayıpsın walla yılan o boru mu :p**
ooooooooooohhhh götürrrrr:d insanz bea canımız cekio yaaa:p:p
eeeaaaa benide tiksindirdi yaw bu resim...
iqrenc bişey bu yaw :kusmuk:
iyiki iftardan sonra bakmışım resme ya
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: