PainkillerEvr3n Orjinal Mesajı Yazan: Pizarro İşte Tarihte Kullanılan En Eski Messenger Bu resimde tarihte kullanılan en eski messenger görünüyor. Tabi hangi versiyonu kullanılıyor tam emin değilim. En fazla 5 kişi eklenebiliyor listeye. O şekilde ayarlanmış. 1 numara ile gösterilen yerde messenger listesindeki kişileri görüyorsunuz. 2 numaralı ile gösterilen yerde yeni bir mesaj geliyor onu görüyorsunuz Bu resimde de messenger hack olayı dikkati çekiyor. Demekki o devirde de hack varmış. :D :D :D :D