HakanFB slm beyler. Fifa06 da direct ip'den host olamiyorum. niye böyle oluyor??? bi caresi varmi bunun. karsimdaki baglaniyor bende host yapiyorum birsey olmuyor. bir kac kez denedim olmadi. acaba yardimci olabilrimisiniz. sagolun
Hasansas1905 port açıkmı??pORt açman lazım.BUnu yapamassan hamachi programını kullanmaını öneriririm.
HakanFB Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905 port açıkmı??pORt açman lazım.BUnu yapamassan hamachi programını kullanmaını öneriririm. hamachi ile de olmuyor... port nasil aciliyo??? anlatabilrmisin?