goktug82 bişe soracam bi bilgisi olan varsa bana yardımcı olsun msn de f kalvye kullanılmıyo mu ya dayım emekli öğretmen alışmış adam f klavyeye almış evde gittim msn e yazarken klavyeyi q klavye görüyo . bi çözümü vardır illa msn kurcladım klavyeyle ilgili bişe bulamadım valla yardım edin )))) yoksa adam bi cümleyi bi saatte yazıyo q klavye de )
SLeviN Denetim Masası/Tarih,Saat ve Bölgesel Seçenekler den Başka Dil Ekleye gir orda Diller bölümünde Ayrıntılara tıkla orda yüklü Hizmetlerde Q klavye görünüyodur sağdan Ekle ye gir Türkçe F klavyeyi seç sanırım olur hiç denemedim gerçi ama bi dene...
goktug82 valla onu yapmak benimde aklıma ilk geldi doğal olarak yaptım. world de yazı yazarken klavye yi tanıyor ama msn de tanımıyor. anlamadım gitti bende. msn f klavye yi q klavye gibi gördü gene