Black God Milli Maç Şükrü Saracoğlu stadı’nda 12 Ekim 2005 Çarşamba Türkiyer Futbol Federasyonu Başkanı Levent Bıçakcı Arnavutluk maçı sonrası Tiran’da yaptığı açıklamada Türkiye’de yapılacak play-off maçının Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı’nda oynanacağını söyledi.
Black God Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Eleme maçlarını İnönü'de play-off maçını niye orda yapıyolar ki:confused: o zaman bizim stad inşaat halindeydi , ama milli maça bitmiş olcak
edizici bir galatasaraylı olarak Saracoglu stadını begeniyorum.yiğidi öldür hakkını yeme! inşallah ingiltere macındaki gibi şansızlık olmaz.tüm bunların yanı sıra stada çiğdem çekirdek yicek insalar gideceğine bizim gibi GÜMBÜR GÜMBÜR DELİKANLILAR , ERKEK GİBİ BAYANLAR gelmeli!
Mr_AsLaN insallah bu salak yonetim fiyatlari yuksek tutup da sosyetik tiyatro bakmaya gelen insanlari stada cekmez tiyatro izlemek isteyen evde otursun TVden baksin kardesim orda costurmaya takimi ateslemeye gidecen ve stad farketmez inonu de olabilirdi
Joetri İngiltere maçında biletler çok kazıktı ne tezahürat ne bişey olmuştu inşallah kale arkası en fazla 25 milyon falan olur..
Shooter1907 Orjinal Mesajı Yazan: Joetri İngiltere maçında biletler çok kazıktı ne tezahürat ne bişey olmuştu inşallah kale arkası en fazla 25 milyon falan olur.. pek sanmıyorum ama hadi neyse :,( :,(
RedOne inönünün zemini zaten daha şu ndan berbat hele kasımda nasıl olur o da acık o yüzden normal saracoğluhem zamin hem kapoasite hem sahanın yakınlığı hemde türkiyede buna yakın daha iyi bir stad varmıki orda oynansın
TheMaNqLeR Aman 2006 ya gidelim de istersek Çankırı Atatürk Stadı nda oynayalım benim fikrim....... :)
gurayerdem Dünya kupasına katılalım da mac nerde olursa olsun önemli degil bence... ama Türkiyedeki en ii stadta bizim stad zaten bizim stadta olması da normal... **haydi TÜRKİYE el ele 2006'ya....**
rapper ewt bence de Türkiye için en iisi olsun şükrü saraçoğlu,inönü farketmez...ama anlamıyorum nie kabul etmiosunuz şükrü saraçoğlu daha yararlı olur şuan için zaten kaç maç yapıldıki burda...bi ingiltere...bi liechtenstein(yanlış yazdım heralde)başka vardı ama hatırlamıyorum.lennox adamım nereye şanssızlık getirdi kadıköy;)... bu maçlardaki skorlar gayet başarılıydı(ingiltereyi yensek daha ii olurdu ama tek şanssızlık o)neyse dediğim gibi milli takım için en yararlısı olsun dünya kupasına katlalım...
Shooter1907 beyler neyi tartışıyosunuz ki önemli olan stad değil maçın kazanılması değil mi neyin tartışmaısını yapıyosunuz