Treep_Chi miami heat tabiki.bide güzel bi takasla memoyu aldım shaq ve memo pota altıyla süpürüyorum etrafı.
RoadMonster ben dynasy de phoenix ve charlotte ile başladım her iki takım süper phoenixte tmac charlottede kobe var:D
Battousai Chicago ile başladım (fantazy draft =ON :D) E.Thomas---D.Nowitzki---L.James---B.Gordon---Kirk Hinrich 6-1 gidiyorum allstar :)
eswebrez toronto raptoes la basladım fantasy draft yaptım garnet arenas quıntin richardson desmand mason
musty ben de denver la başladım allstar oynuyorum ama defans yapamıyorum adamlar patır kütür atıyo ben de kolay sayı atıyorum maçlar çok sayılı geçiyo karşı takımın yıldız oyuncusu varsa en az 35 sayı atıyo
Alikevicius 4ever Indiana. Jermaine-Bender-A.Yilmaz(ben oluyom)-Artest-Jasikevicius Manyaq oynuyos yaw.Hele jermaine karşısında shaq duncan falan olmadımı ortalığı dağıtıyo.
CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: eswebrez toronto raptoes la basladım fantasy draft yaptım garnet arenas quıntin richardson desmand mason 5 numara(pivot) kim?
rocco69 2 tane var 1.indiana- camby-jermaine-artest-rocco69-baron davis. 2.denver- camby-kenyon-carmelo-kobe-hinrich istiyenlere nasıl transfer yaptıımı anlatırım
Brooklyn_Nets Orjinal Mesajı Yazan: CarlosSantana ben new jerseyle dynastye başladım ya siz? bndee.. Cunku en buyuk NeW JeRSey NeTS... :D :D KiDD- CaRTeR- RJ...