Thor 1- Gece uyurken nasıl yattığımı bilmiyorum. 2- İlk 4'ü olabilir. Zaten hergün de kızlarla yatmıyorum. 3- Güzel olmuş beğendim. 4- Her yazdığına yorum gelecek.(Bu akşam böyleyim:D.)
Pizarro wayyy abi ayıpsın yap yorumunu bizde yapıyoruzzz ;) daaaa yok bugünlük açmıycam konu :D bugün bi uğursuzluk war gibi :D