Yanlış yere konu açtığımı biliyorum... Lütfen silmeyin öneri bölümüne yazdım ama çıkmadı orda... Herneyse ben nickimi değiştirmek istiyorum ama sitede bununla ilgili bilgi sahibi olamadım... Eğer nick değiştirebiliyorsanız nickimi,
ºº ÑïCk¥ ºº
olarak değiştirebilir misiniz?
Eğer değiştirmiyorsanız bunun hakkında olan kuralları söyler misiniz?
Teşekkürler