Pizarro istediğiniz resmi seçip üstten yazı kutucuğuna metni girin, bilmeyenlere havamız olsun http://www.lintukoto.net/viihde/mielenosoitus/index.php
Pizarro Orjinal Mesajı Yazan: jesuskane Güzelmiş. Beğendim. aaaa yakalıdım bak bunu beyenmişin :cool: :hihi: :p
R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: Pizarro aaaa yakalıdım bak bunu beyenmişin :cool: :hihi: :p :D:D:D:D:D:D:D
Pizarro Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R :D:D:D:D:D:D:D ;);););) yaaa ama yakaladımmmm bunu uzun müddet koz kullanırım :cool: :p
Thor Benim derdim beğenmemek değildi sadece hepsine yorum yazacağım birşeyler yazacaktım. Madem istiyorsun o zaman resim sayısı az ve bir kısmı çok saçma:D.
Pizarro Orjinal Mesajı Yazan: jesuskane Benim derdim beğenmemek değildi sadece hepsine yorum yazacağım birşeyler yazacaktım. Madem istiyorsun o zaman resim sayısı az ve bir kısmı çok saçma:D. yok aga sen dewam et yorumlarına gaza geliyorum :D:D ;) :p
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Fanatik55 Bende bunu yaptım :p abi süpersin ya benim aklıma gelmemişti bak :D :D
Fanatik55 Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko abi süpersin ya benim aklıma gelmemişti bak :D :D :D :D :D :D :D :D Evet ya.. hemen aklıma pankartı görünce bu geldi :D bunada bi bakın derim :D