dimitries fifada oynarken faullerde taçlarda kornerlerde oyun baya bi yavaşlıyo bunun sebebi sitemdenmidir benim makinenin sistemi p3 550 geforce4 mx 440 128 mb ekran kartı ve 192 mb ram sebebi bu mudur?
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: murat0123456 benim şimdiki pc p3 800mhz 192ram tnt2 32 bu çalıştırırmı bu sistemle hayatta oynayamassın bence...
Hasansas1905 ya online oynarken bi yavaşlama oluyo kornerler de falan.Çok sinir bozucu olmaya başladı.