Orjinal Mesajı Yazan: salihyet
bune yaaa daha açıklayıcı bişey yapabilirdin :S hiç bişey anlamadım
salihyet bencede gayet güzel açıklamış. arkadaş bulmuş çevirmiş emek vermiş bizimle paylaşmış, bu yaptığın bence ayıp. birazdaha hoşgörülü olabilirsin. sevgilerle