NORMALDE FIFA DA KARIYER MODDA BAŞLANGIÇTA SEÇEBİLECEĞİN TAKIMLAR HEP KÜÇÜK ÇAPLI TAKIMLAR... BÜYÜK TAKIMLARA GİDEBİLMEN İÇİN BAŞARILI OLMAN LAZIM.
AMA FORUMDA BİR KONUDA ŞİMDİ HATIRLAMIYORUM HANGİSİ AMA BİR YAMA VERİLDİ BÜYÜK KLÜPLERİ SEÇEBİLMEN İÇİN ARA... YADA MSN VARSA BEN SANA GÖNDEREYİM...