Herkese Selam,
Oyunun DVD sini aldım.Bir güzel yükledim..Hiç Hata almadım.
İlk Önce Crack istedi,Deamon ile 528K lık bir dosya Mount ettim.
Oyun çalıştı.Fakat problem burda başlıyor, 10 açıştan 8 'inde Menuler yavaş,Muzik yok Ve takım seçip oyna dediğimde dışarı atıyor.diğer 2 sinde denk gelirsem oyunu bir güzel oynayabiliyorum..
Bu problemle karşılaşan veya çözümünü bilenler yazabilirlermi ?
NOT: XP yeni,Ekran ve Ses kartı Driveler son surum.Tüm yazılımsal guncellemeler ok.