Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R
Ya sen ne biçim bi herifsin :mad: Senin kesinlikle banlanman lazım ya :mad: Futbol bir oyundur sadece, kavga dövüş değildir 22 yaşına gelmişsin bunu öğrenememişsin, senin gibi adamların bu forumda durması zararlı, tramp1905'e katılıyorum, yöneticiler bu adamı lütfen süresiz banlayın, başka bir şey demiyorum... :mad:
önce uslubuna dikkat et benim ne düşündüğüm beni ilgilendirir fikirlerim beni nbağlar nasıl mutlu olduğum veneden zevk aldığımda benim sorunum bu başlık altnda ned düşündüğümüz ve bakış acımız sorulmuş bende dürüstce cevabımı verdim futbol benim için savaştır bu benim fikrim bu madem öle hiç kimse küfürde etmesin yada eden herkesde en az benim gibi düşünüyor onlar o şekilde davranıyor ben ise küfür etmektense bunun fiziksel yanını tercih ediyorum küfürden değil kavgadan zevk alıyorum ama burda cıkıpta hiç kimseye hakeret etmiyorum düşüncemi söyledim herhalde macta yada tribünde karşı taraftan bir mudahele olmaz ise küfür veya fiziksel bende tepki koymam ama en ufacık mu dahale olurda bun kavga ile halletme yolunu tercih ederim sonuları nolur ilgilenmem dedimya sevmiyorum fenerbahce'liler dıışındakileri ...bu yüzdende suclanamam aama sen ve tramp hakeret ediyorsunuz o suc benimki değil fikirlerimi söylemek sucmu üstelik kimseyi taraf almadan sadece kendi dorumu bunlar bana göre doğru kardeşim seni ilgilendirmez sen mutlu olucan diyede Fenerbahceliler dışındakilere başak bir gözle bakakamam benim için bana hakeret eden düşmandır... bu kadar tribüne girincede elimden geleni yapıcam yine bu da benim sorunum beni bağlar ..amam siz bana hakaret edemezsiniz düşüncem yüzünden terbiyesizlik etme ha etsem nolur diyeceksin klavye başından bir şey yapamam tabi bunun yetkisi başkalarında . benim yetkim sadeceyüz yüze geldiğimizde ortaya cıkar ....Lafa bak ya kendi fikirlerim yüzünden banlamıcakmışım yok ya başka niye banşlanıcam bu forumda birine bir lafmı ettim yada provakemi ettim sorulan bir soruya cevap verdim bana göre mantıklı olan şekilde ozmn başlık yanlış buda benim sorunum değil.:mad:
Futbol bir oyun değildir benim için
tavla bir oyundur ..
sahada rekabet varsa tribündede vardır ve tribünde yada kişisel hayatımda hangi ölçülerde davranıcağımın sorumluluğuda bana aittir