**Bülent Korkmaz bir gün mutlaka Galatasaray’a döneceğini söyledi. **
________________________________________________________________
Bugün Gençlerbirliği'nde antrenör olarak görev yapan Bülent Korkmaz, Galatasaray'a her zaman minnettar olduğunu söylerken, "cim - bom ile yollarımız bir gün yine kesişecek" diye konuştu
Türkiye'nin en kariyerli futbolcusu idi Bülent Korkmaz... Gerek Galatasaray, gerekse Milli Takım formalarıyla inanılmaz başarılara imza attı. Cim - bom yönetimi, geçen sezon sonunda, "futbolu bırakması" konusunda telkinde bulundu. Aksi taktirde, başka bir takıma gidecekti. Teklifler de aldı. Ama o, "Galatasaraylı Bülent" apoletini, dünyanın hiçbir parasına değişmedi ve çok sevdiği yeşil sahalardan futbolcu olarak koptu, antrenör olarak hizmet vermeye başladı.