Anti-virüs programlarını veya casus yazılım silici programları çalıştırdığımızda,bulunan şeyleri karantinaya mı alalım yoksa silelim mi?
Karantina'ya aldığımızda o virüsten kurtulmuş oluyor muyuz? yoksa tamamiyle kurtulmak için silmemiz mi gerekiyor?
İkisinin arasındaki fark?
Bu konuda beni bi aydınlatırsanız sevinirim...:rolleyes: