SoniC ya çok karıştırdık hakkaten.Bu "Turkishleague18" kim ya zaten onun yüzünden kapandı konu. Böyle yaparsak rüyamızda görürüz TSL'Yi :)
R@PP€R **Dayanamadı EA Admini Türklere ve kilit koydu... :D:p Olmaz böyle bir konuyla bitemez TSL isteğimiz hemen yeni konu açalım :)**
typhlosion ulan tamda kayıt oluyodum :) türkler bastı siteyi zuhaha :) türk gücü budur beyler hayırlı olsun 2007de tsl olacak :D
R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: amateur Adı ne? FIFA 06 bölümünde EA konusu Bu arada orda yazdığım mesajları taşıymayın buraya banlanacam :D
amateur R@PPER enfessin :D Bu arada konunun linki: http://footballcommunity.ea.com/forum/viewtopic.php?t=13139&postdays=0&postorder=asc&start=0
amateur Hayırlı olsun bir konu daha kilitlettik. Ş.r.fsizin teki şöyle yazmış: "shut up you turkish monkeys"