Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas
bence yüzsüzlük yapmışsın.Türkiyede orjinal oyun satılmıyor diye koymuyor adamlar.Nedeni sadece bu.
Eheh evet. Olay bu. O yüzden ciddi ciddi, niye koymuyorsunuz Türkiye Ligi'ni kardeşim hayt huyt demeye kimsenin yüzü yok.
Bu olayı pek ciddiye almayın dememin nedeni de bu.