volkan_gs **Buarada bende pesciyim ama bu olay pes veya fifayi asti, mille dava olmus :D ondan bizde katkimiz olsun dedik, ea katsin artik trukiye ligini bakimbi:) **
Dabulu beyler bir önerim var bundan sonra üye olanlar vatandaşlığını ingiliz yapsın ve türk olduğunu belli etmesin şansımız dahada artacaktır...
Dabulu "I hope they put in Argentina's before Turkey. Or both next year." yaw bu nedemek istiyo burada...? bu arda 50-46 öndeyiz :D:D:D
R@PP€R **Üç dilde de söyledim Türkçe, İngilizce, Almanca... Anlasınlar artık TSL istediğimizi... Başka dil bilenlerde yazsın... Bunlar sadece İngilizceden anlamayabilir...**
volkan_gs Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu "I hope they put in Argentina's before Turkey. Or both next year." yaw bu nedemek istiyo burada...? bu arda 50-46 öndeyiz :D:D:D Onceligi argentini verirler insallah, olmazsa ikiside olabilir diyor
R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu "I hope they put in Argentina's before Turkey. Or both next year." yaw bu nedemek istiyo burada...? bu arda 50-46 öndeyiz :D:D:D "Sanırım önce Arjantinin ligini koyarlar sonra Türkiye'nin. Belkide ikisinide koyarlar" diyor.
.ultrAslan. Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R Üç dilde de söyledim Türkçe, İngilizce, Almanca... Anlasınlar artık TSL istediğimizi... Başka dil bilenlerde yazsın... Bunlar sadece İngilizceden anlamayabilir... almanca yanlis olmus yav koptum:D:D!! o Wir wünschen Türkisches super liga olacakdi;)
skywalker10 Bence vatandaşlığımızı Arjantin yapalım, hani "arjantinliyiz ama türkiye ligine oy veriyoruz" hesabı ;)
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: skywalker10 Bence vatandaşlığımızı Arjantin yapalım, hani "arjantinliyiz ama türkiye ligine oy veriyoruz" hesabı ;) oohh very goood :D bu daha da iyi olur ;)
volkan_gs Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu oohh very goood :D bu daha da iyi olur ;) Sanki annamicaklar:D Hem EA deilki bu anketi duzenliyen, ordaki uyelerden biri yani fazla umutlanmayin arkadaslar:)
amateur Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Arkadaşlar bu kadar saldırı yeter.Yoksa koymayacak adamlar.:D Yahu daha taarruz yeni başlamıştı. Bu arada lütfen o forumda Türkçe konuşmayalım. Türk olduğumuzun anlaşılması bir yana, forumdaki üyelerin gözünde de değerimiz düşer.
R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: 'almanca yanlis olmus yav koptum:D:D!! o Wir wünschen Türkisches super liga olacakdi;) Pardon kardeş 2 sene oldu öğreneli hala öğreniyoz :)
Dabulu "No but pound for pound the Turkish Super League can't stand with Argentina the likely suspect for 07" yaw bu nededi gene...