09-AILTON-09 bende oyuna giriyor minikit forma hersey iyi tek bi kadroda herhalde tümer eklendi ve 94 POWER`i diyelim simdi iyi degilmi bu?
Recep61 yaw güzel olmuş hemen indiriom fath builder 2 yi de yükledim. yalnız bi soru soracam bu fath ile her yama nın sorununu çözebilioz mu?
gbaran Dostum saol ii olmuş be setup yapmamanda güzel olmuş bu şekil daha kullanışlı bari oyundan atmıyor...!:hihi:
09-AILTON-09 Orjinal Mesajı Yazan: 'ney iyi degilmi? yani sunu degistir..:D :confused: :o http://img424.imageshack.us/img424/941/screen8kt4gu.gif
09-AILTON-09 Orjinal Mesajı Yazan: gsarrafgil Bu yamayı kurulum haline getirmeyi düşünüyorum iyi olmaz mı? yap abicim yap sizler olmassaniz neolurdu bu fifa?:D