**Turgay Kıran, Mart ayında başkanlığa aday olacağını açıkladı... **
_____________________________________________________________
*Galatasaray'da bazı yöneticiler Başkan Canaydın'a rakip olmaya hazırlanıyor. Yönetim içerisinde yükselen ve Kıran'ın önderlik ettiği bu harekete muhalefet de destek verdi.. *
**Bu Kez Tek Başına **
*Sarı-Kırmızılı yönetiminde Başkan Özhan Canaydın'a muhalif isimler seslerini yükseltmeye başladı. Mart 2006'da yapılacak seçim kongresi öncesi halen yönetimde bulunan Asbaşkan Turgay Kıran ve bazı yöneticilerin yeni bir oluşum içine girdiği öğrenildi. 2 yıl önceki seçim döneminde aday olan ancak son anda Canaydın'a destek çıkan Turgay Kıran'ın bu kez tek başına seçime girmeye kararlı olduğu ifade edildi.*
**Benden Duyun İstedim **
*Kıran'ın arkadaşlarıyla başlattığı bu hareketten Başkan Özhan Canaydın'ı da haberdar ettiği bildirildi. Kıran'ın Canaydın'a, "Mart ayındaki kongrede başkanlığa adayım. Yani bir anlamda devam kararı almanız halinde size rakip olacağım. Yönetimdeki bazı arkadaşlar da bana destek veriyor. Size olan saygımdan dolayı bu durumu size ben aktarmak istedim. Başka taraftan duyup rahatsız olmanızı istemedim" dediği öğrenildi.*
**Süren'den Destek Var**
*Turgay Kıran'ın martta başkan adayı olması konusunu eski başkanlardan Faruk Süren ve Mehmet Cansun'a da açtığı ve her iki ismin de tam destek verdiği orta çıktı. Canaydın'ın kulübü geriye götürdüğü fikrini savunan muhalif eski iki başkanın Kıran'a "Galatasaray'ın geleceği için her türlü desteğe hazırız" dediği bildirildi. Ancak Cansun'un da divan üyelerinden talep gelmesi halinde yeniden başkan adayı olabileceği belirtildi.*