SuperBamm Ağlamak istiyorum sayın seyirciler Japonlar yapıyo abi deyiminden sonra Japonlarında Türkler yapıyo abi demeye başlayacağının habercisidir :) Bizim zamanımızda yoktu kestirirdik giderdi :D Ama yeni nesil şanslı. Neyse sadede gelelim buyrun size son türk dahi icadı SÜNNET KÜLODU http://www.webtirix.org/abone/detay.php?id=104&refer=148
ŞANLI_ **e yuh be daha neler !! ztn tükler düşüne düşüne bunları bulurlar vah vah !! herifler orda ölümsüzlüğü,robotlarla yaşamayı,ay'a ,merkür'e çıkmayı nasıl buluruz die uğraşılar bizimkilerin yapt ıklarına bak :D :cokkomik:**
Shevchenko **puhahaha süper olmuş kilot ya çok çekici duruyo :D benim bile giyesim geldi :D şimdiki çocuklar çok şanslı yaw :D**
selimmm15 Abi işte bizim insanımız böyle...!!! En ufak ayrıntıyı bile düşünür! ( bizim zamanımızda sünnet şapkamız bile olmadı ki şeyimizin üzerine koyalım...karton koliler sağolsun!!! )
R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: The_Mangler Nelerle uğraşıyoruz...... Harbi ha Türklerin işi gücü yok yaptıkları şeye bak :p :p :D :D
mirдňdд millet olarak boş boş işlerle uğraşıyoruz avrupalı hergün yeni birşey icat ediyor biz ise sünnet külodu icat ediyoruz