SuperBamm galiba altındaki link gölgede kaldı arkadaşlar sizde yapabilirsiniz böle www.netdisaster.com
R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm galiba altındaki link gölgede kaldı arkadaşlar sizde yapabilirsiniz böle www.netdisaster.com Saolasın...
R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm aha şimdi de ağaç dibi olarak görüo bu adam gitti işedi lan foruma :D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
R@PP€R SCN'de yumurta pişiriyom :D 10 dk içinde kahvaltı hazır... :D :p Ohh miss gibi sahanda yumurta... :D:D:D:D:D :p:p:p:p
KaziQ Ufacık bişe olsa hemen admin diyosunuz scn yi scn yapan kullanıcılarımız. Azcık seferber olun. :) Saygılar