bende ne kadro hatası ne oyundan atma gibi bişeyler olmadı bir kaç kez elle mudahele oldu ama hakem el verdi benim en sinir oldugum şey hakemlerin oyuna duyarsızlıgı eski serilerde hakem korner gösterir bayrak kaldırır veya orta hakem düdak calar falandı ama bunda öle şeyler yok hatta yan hakemler tribüne kadar cıkıyor nerdeyse... bir kerede agları top delmişti ayrıca istedigin anda pas verememen oyuna hakimiyetini azaltıyor insanın bu pas vermelerdeki gecikmeleri anlamıyorum 2005 gibi olsa süper olur pas olayları belki bi yama cıkar
bir kaç kezde mondragonun uzun kollu formasından kolları görünmüştü :drooling: