LENNOX -evet herkez kendi bilgisayar'in resmini buraya koysun.... -Forum'un en guzel bilgisayar'ini secelim... -Resim mumkun oldukca kendi odanizda cekilmis olsun yani inandirici :p Bu benimki:
SuperBamm en iyisini bilmem ama en kötüsü heralde benimki olur dış görünüş bakımından ama sonradan modifiye ettirdim :D
.ArThuR. işte muhşteşem 3lü:) monitör+mause+joystick 5+1 modem, cdlerimin bi bölümü (nescafe içdimdi bardakda çkmş:)) ahanda printer,fotokopi,scanner ve olmassa olmas ışııım:)
selimmm15 Benim evde yok ama ofisteki bilgisayarımın resmini koyuyorum.Herşeyini ben aldım. http://rapidshare.de/files/6136286/Goruntu_128_.jpg.html http://rapidshare.de/files/6136313/Goruntu_122_.jpg.html
Amorph Philips 109E monitor ve Codegen mavi beyaz kasa düşünün. Artı bide MS Klavye+Optik Mouse set. İşte benim bilgisayar :)
ŞANLI_ LENNOX ' a rakip hala yokk !! püh be size :p ( benim yazıcı manyax bilgisayar sıradan..)( foto da koyamıom kusura bakamzsınız inşallah ;)
SuperBamm benimki sade bir monitör sade bi kasa sade bir mouse ve sade bir klavye +sade bir hoparlör Monitörün sağ üst köşesinde **canısı sol üst köşesinde liselim** yazıyor :D:D:D