Arkadaşlar bi mod yükledim oyun ayvayı yedi yedeğini almadığım içinde geri alamadım oyunu...
bana
data/gta.dat
data/script/main.scm yi yollarmısınız rapidden linkte olur...
yada msn baran18@msn.com
bide sizde maps içinde ocram diye bi dosya varsa onuda rica edeyim..
:,( :hihi: :,(