Kokane Ben skor diyemicem. Objektif bakmak lazim arkadaslar. Simdi 6 derim 8 atariz ayip olur :D Yani kesin biz alacagiz...
Venom Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm Fenerbahçe 7 Berabere 0 Ankaragücü 1 hemen görülmeye başladı çekemeyenler :) ya ortalığı karıştırma şimdi fb 2-0 alıcak....
PaoLo_RosSi Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm Fenerbahçe 7 Berabere 0 Ankaragücü 1 hemen görülmeye başladı çekemeyenler :) ben neyi çekemiyecem abi sadece fikrimi söyledim hiç öyle takıntım da yoktur ben sadece saffet susiç in kaliteli bi teknik adam olduğunu düşünüyorum
PainkillerEvr3n Büyük konuşmak istemem ama 4-0 alacağız.Goller:Anelka(2),Alex,Nobre Asistler:Alex(2),Anelka Not:bir asisti yazmadın çünkü Anelka kendi pozisyon yaratıp gol atacak(1 golü) :D :D :D :D :D
juzam fb:5 ankaragücü:1 goller: alex,nobre,anelka,nobre,ankaragücünden ismet kendi kalesine(oyuncu isimlerinin baş harflerini uydurmaya çalıştım) ilhan mansiz
typhlosion 2-2 İlhan Mansız anelka nobre ilhan mansız yada şöyle olur ankara 2-0 öne geçer fb maçı 3-2 alır.. artık fbnin yenileceğinden şüpheliyim çünkü hep çeviriliolar bu gerçek görüşümdür. hakem hatası falan onu yansıtmakla alakası yoktur ;)