Oyuna girdiğimde dil menüsünde kendiliğinden dilleri değiştiriyor...
Menüye girince tekrar kendiliğinden değişiyor maça kadar geldiğimde..
Takım seçme menüsündede kontrol kendiliğinden oluyor...
Sorun nedir bilen var mı?Başka kimsede böyle bi sorun var mı?
yardımcı olabilecek arkadaşlar bi yardım edin...sorun olupta çözenler falan..