Maxpayne1905 selam arkadaşlar bende fifa 2006 demo var ama GS-FB takımları yok gs-fb yamasını gönderirseniz sevinirim demo için saygılar.
gbaran Arkadaşım demo mu dedin...?? Herneyse demo ise sitede arattırırsan bir sürü bulursun tabi düzgün çalışırmı bilmem sana tavsiyem bir an evvel full oyuna geçip gs-fb ile orda oynaman olur...
Maxpayne1905 teşekkürler buldum ama yükledikten sonra maça giriyorum suratlar başka suratlar sahanın yarısı yeşil yarısıda hem kırmızı hem mor saha bir acayip olmuş bunları nasıl çözebilirim saygılar.