SuperBamm önceden de karlara adınızı işeyerek yazın diye bir konu vardı onu beceriyordum da bunu beceremedim :D:D:D:D
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905 çok dandik oldu. demiştim zaten yamuk yapıom die:( aa abi senin adındamı ali ya adaşım alakasız oldu ama kusura bakmayın :D :D
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo hasansas1905 baya yamuk olmuş be kusara bakma yüzüne vurdun birden ama öle ;) hOcam önemlii diil ya ben kabulleniyom zaten;) Evet adaşmışız:D:D
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo bamm gerekli gereksiz ne varsa mutlak altında oluon heee !' ne bu şimdi :) görmüon mu scn yazıo :) (n ters oldu ama :cokkomik:)
ŞANLI_ **yemin ederim varya şimdi söledinde SCN oldugunu anladım nyese .. konu başlığı sewdiğiniz adını yazın die sen SCN ' de kime aşık oldunda böle yazıon bakiim :p **
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo yemin ederim varya şimdi söledinde SCN oldugunu anladım nyese .. konu başlığı sewdiğiniz adını yazın die sen SCN ' de kime aşık oldunda böle yazıon bakiim :p yauw o kadar uraşmadım :p eeee.. biz sadece arkadaşız :p :D:D::D
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR BEN KÖTÜYÜM BAMBAM SEN BENDENDE KÖTÜ YAZMIŞIN :) hehehe hiç beceremem :p