arkadaşlar frikik kombinasyonları var frikik kullanırken kullanabileceğiniz tuşlar e,q,yön tuşları artı bir tuş gerekmiyor güzel goller için :drooling: mesela q+biraz aşşağı tuşu ve kaleyi güzel bir açıdan görerek aşşağıda dolan barı ii ayarlayarak eğer mavinin ortalarında ise garanti gol değilse de şansınıza kalmış goller atabilirsniz bu şekilde sert vuruşlar yapılıyor r.carlos gibi bir diğeri ise e+biraz yukarı tuşu ve yine güzel bir açı bu vuruşta genelde barajın tersine vurursanız gol oluyor ama baraj üstü de atabilrsiniz topun dibine girip beckham tarzı goller atabilirsiniz isteyene replay gönderebilirim :drooling: