arkadaşlar anahtar ürünü orjin diilse uptade olmuyo ama bunun da bi çaresini bulmuşlar.
1- Internet Explorer'a sağ tur ile tıklayıp özellikler'e basıyoz
2-üsteki programlar sekmesine basıyoruz
3-eklentileri yönet butonuna basıyoruz
4-ordaki listede windows genuine advantage diye birşey var odu devre dışı bırakıyoruz