Başkanvekili Nihat Özdemir ise kendilerine herhangi bir başvuru olmadığını belirterek, "Yine kafa karıştırıyorlar. Anelka, Fenerbahçe'ye alıştığını söyledi. Taraftar da çok seviyor. Avrupa'da başarı için kaliteli kadro gerekiyor. Bu nedenle Anelka'nın gönderilmesi söz konusu değil'' dedi.