Alman kulübünün başkanı Rehberg: Fenerbahçe maçında beraberliğe razıyız. Anelka ile Alex'e çok dikkat etmeliyiz. Fenerbahçe'nin Devler Ligi'nde 19 Ekim'de karşılaşacağı Schalke 04 Kulübü'nün Başkanı Gerhard Rehberg, "İstanbul'daki maçta ilk hedefimiz galibiyet olacak. Ama beraberliğe de razıyız. Alex ve Anelka'ya ise çok dikkat etmek lazım" dedi. Rehberg, Daum'a karşı oynayacak olmalarının kendilerini ayrıca heyecanlandırdığını belirtirken, F.Bahçe taraftarının baskısından etkilenmeyeceklerini söyledi.