İstanbul'a dönerek çalışmalara katılan Deniz, yönetimden hamle bekliyor. Aldığı ceza sonrası sahalardan uzaklaşan futbolcu, derin bir sessizliğe büründü. Yönetimin de bu futbolcu ile ilgili herhangi bir girişimde bulunmaması konunun daha da uzamasına neden oluyor. Deniz'in bu gelişmeler doğrultusunda devre arasında F.Bahçe'den ayrılacağı konuşuluyor.
-------------------------------------------------------------
Zaten taraftarların fazla sevdiğini sanmıyorum Deniz'i.En iyisi gitmesi.