Dabulu tamda bizim dibimizde çıktı bu kuş gribi yaw.. ben susurluk tayım MANYAS a burdan 30 dk da varılıyo zaten...
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu tamda bizim dibimizde çıktı bu kuş gribi yaw.. ben susurluk tayım MANYAS a burdan 30 dk da varılıyo zaten... o kuş birazdan sizin evin önünde olur o zaman :p
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm o kuş birazdan sizin evin önünde olur o zaman :p :);):p allah korusun
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: SoniC valla güvercin pisliklerine dikkat :p yapmaya bizim aparmanın üstünde 50 tane fln güvercin besliyorlar:,( bana tehlike biraz daha yaklaştı
gurayerdem Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu yapmaya bizim aparmanın üstünde 50 tane fln güvercin besliyorlar:,( bana tehlike biraz daha yaklaştı aman Allah korusun... cok dikkat et kendine valla..bu işin şakası olmaz... En iyisi gidip bi aşı olmak bence...
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: gurayerdem aman Allah korusun... cok dikkat et kendine valla..bu işin şakası olmaz... En iyisi gidip bi aşı olmak bence... bu normal bi grip değil aşısı yok. Ancak kuş gribi olduktan sonra ilk 48 saat içinde tedaviye başlanırsa 1 hafta içinde iyileşebiliyorsun. Onun için erken teşhisi bu sefer çok erken teşhis olarak yapmak lazım ;)
CarlosSantana dikkat edilirse bişey olmaz Allah korusun diyelim abartılcak bişey yok yok 150 milyon kişi ölecekmiş çüş yani şimdilik sadece kuşlardan uzak durmak yeter daha sonrasında da tamiflu adlı ilaç gerekirse kullanılcak
Pizarro **beyler bu kuş arkadaşlarım gelmez dimi bjk şişli civarına wururm walla hepsini hiç acımam** :p