beyler
oyunu dvd sını aldım.adamlar alcohol prgramıyla yapmıslar sanal driveden dvd isteyerek oyun calısıyor ama tam mac baslarken sahaya cıkarken falan ekranda rengarenk cizgiler falan olusuyor.hafif takılıo.mac baslayınca oyun esnasında takılma hic yok.cizgilerde ara sıra cıkıp kayboluyo.driveri guncelledım ekran karıtını degismedi durum.oyun detayları en kısıkta bile yapıyo
sistem winxp p4 3 ghz.512 ram 40gb hh 16xdvd 256mb geforce6600