arkadaşlar önce www.fifadelisi.net sitesinden KİT RAPTOR 2GK programını ordan indiricen onu yükleyecen sonrada o formayı bmp. olarak kaydedeceksin sonrada çalıştırdığın zaman kit raptoru orda load bitmapmı ne öle bişey yazar ona bas kaydettiğin bmp. formasını onun içine at sonrada import de tabikide yan taraftan Galatasaray SK seçiçen orda takım isimleri var başka takıma atmayasın ok :D