ggurak Dün gece PS2'de PES5 oynama fırsatı buldum. Öncelikle oyunun giriş videosu ve sunumu bence şimdiye kadarkiler içinde en iyisi, PES4'le kıyaslanmayacak kadar ileride. Karlı hava olayına gelince. Arkadaşlar kar yağıyor, hem de lapa lapa :)