1. lisanssız takımlara neden forma atamıyorum ?
c : 0_text.afs dosyasını Game Graphic Studio ile açarak bi kereye mahsus boyutunu büyütmen gerekiyor.formayı atmak istedigin alanın boyutu çok az ve haliyle forma oraya sığmadıgı için bi uyarı gelir ve forma eklenmez.0_text.afs deki herhangi bi dosya üstünde sağı tıkla ordan Modify Reserved Space yi seç.ayarlarını yap ve yeni bi 0_text.afs oluştur sonra bu oluşturdugun yeni dosyaya formalarını ekleyebilrsin.
2. Ekledigim forma neden bozuk (kaymış) çıkıyor ??
c : ekledigin formaya göre 3d kit modeli düzgün ayarlaman lazım .. bunun için ekledigin formanın sırt kısmına bak eğer o kısım dar ise (PES4/WE8 template) ekrana gelen o pencerede Narrow back olan secenegi secmelisin. eğer formanın sırt kısmı geniş ise (PES5/WE9 template) Wide Back olan secenegi seçmelisin.. ayarları bu şekilde doğru olarak yaparsan herhangi bi sorun çıkmaz
umarım yardımcı olabilmişimdir.