Nowitzki 41 **beyler bi sorum olcak internetten seyettiğimiz vidoları kaydedebiliyoruz ama bendeki program(Fraps) internet explorerda açılan videoları kaydediyo.Internet Explorer daki videoları da kaydetme özelliği olan bi program var mı??**