Türk kulüplerindeki yöneticiler sistemi değiştirmeli. Mesela İngiltere'deki iyi yönetilen kulüplerden birine (Manchester United, Middlesbrough olabilir veya AC Milan, Juventus) gidip bu kulüğlerin yönetim şeklini kendi kulüplerinde de uygulamalılar. Başkan herşeye karışmamalı. İyi ve yetenekli insanlar bulunmalı(Peter Kenyon, David Gill, Arrigo Sacchi gibi). Ama bu yönetimin işine gelmiyor. Bakın özellikle İngiliz kulüplerine, hepsinin iyi kötü bir ürün satış mağazası bile var(üçüncü lig takımlarının bile). Bu şekilde Türk takımları daha iyi yerlere gelebilir.